Spørgsmål & svar
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Her har vi samlet og besvaret de spørgsmål, som vi oftest får stillet. Finder du alligevel ikke svar på det, du søger, så er du altid velkommen til at kontakte os enten på telefon 3316 1997 eller via info@fitnessbutikken.dk.
Vi er til rådighed for at give dig en god og optimal kundeservice - så hvis du ikke får besvaret dine spørgsmål her på siden, kan du altid kontakte os med netop den problemstilling, du står overfor.
#HVORNÅR FÅR JEG MINE VARER?
Vi sender ordrer alle hverdage kl. 16:00. Hvis du laver din ordre på en hverdag før kl. 13:00, så bliver din ordre - så vidt det er muligt - afsendt samme dag.
Laver du din ordre efter kl. 16:00 eller i weekenden, så bliver din ordre pakket hurtigst muligt og oftest den kommende hverdag.
#HVORDAN BLIVER MINE VARER SENDT?
Vi sender altid din ordre forsvarligt, så dine varer når sikkert frem til dig. Skulle det ske, at en vare er gået i stykker under transport, så tager vi selvfølgelig det fulde ansvar og sørger for at få gen-leveret ordren.
#JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE ENDNU, HVAD GØR JEG?
Hvis der er gået mere end 2-3 hverdage, og du ikke har modtaget din vare, så beder vi dig tjekke i din postkasse. Transportøren lægger ofte en seddel, hvis ikke det har været muligt at levere varen. Er der hverken pakke eller seddel, så bedes du kontakte os.
#HVOR SIKKERT ER DET AT HANDLE HOS FITNESSBUTIKKEN.DK?
Når du handler hos fitnessbutikken.dk, kan du føle dig helt tryg under alle step i betalingen. Alle betalinger går gennem NETS som styrer stort set alle nethandler på danske webshops. Det er desuden sikkert krypteret så absolut ingen andre end dig selv kan aflæse dine kortoplysninger! Selv ikke her hos fitnessbutikken.dk har vi mulighed for at aflæse dine kortoplysninger på nogen måde.
#HVORNÅR TRÆKKER I PENGENE?
Pengene bliver reserveret på din konto lige så snart, du har lavet din ordre. Herefter går der mellem 1 og 7 dage før pengene bliver hævet på din konto. Under alle omstændigheder sker dette først efter afsendelse af din ordre.
#HVORDAN RETURNERER JEG MIN VARE?
Du sender os en mail på info@fitnessbutikken.dk med dit ordrenummer på den ordre samt den/de varer du ønsker at returnere. Alt efter returårsagen kan vi arrangere en afhentning af varen eller sende dig en returlabel til afsendelse gennem en GLS pakkeshop. Derrudover får du et salgsreturnummer af os, som skal være synlig på pakken, da vi ellers ikke kan matche den mod din betaling. Når vi har modtaget den returnerede vare, refunderer vi beløbet. Vær venligst opmærksom på at returprocesser kan være lange. Derfor kan der gå op til 3 uger inden du får din refusion.
#HVILKET BELØB BLIVER REFUNDERET?
-
Er varen indpakket i original emballage - hvis ikke trækkes der 25% i refusion
-
Maskiner og stativer: Er varen samlet? - hvis ja trækkes der 50% i refusion
-
Er den brugt? - Hvis ja, trækkes der 50% i refusion
#HVAD GØR JEG, HVIS MIN VARE ER DEFEKT?
Du har 2 muligheder. 1) Du kan sende os en mail med et billede af den defekte vare, hvorefter vi sørger vi for, at du får tilsendt en ny. 2) Du kan også vælge at sende varen retur til os. Vi betaler selvfølgelig for porto, når vi modtager varen.
#HVAD GØR JEG, HVIS MIN VARE ER GÅET I STYKKER?
Hvis du mener, at varen er gået i stykker, fordi den har været defekt, se da spørgsmålet ovenover. Ellers kan du altid sende os en mail, vi er til at snakke med.
#KAN JEG RETURNERE MIN VARE, SELVOM DE 30 DAGE ER OVERSKREDET?
Vi går meget op i at være fleksible og imødekommende hos fitnessbutikken.dk, så hvis varen ikke har været brugt, så kan du selvfølgelig sagtens returnere denne, selvom der er gået over 30 dage. Du skal bare kontakte os og lave en aftale om det.
#I HAR IKKE DEN VARE JEG SØGER, KAN I HJÆLPE MIG?
Vi er hele tiden på udkig efter nye trends, så har du en vare, du gerne ser på siden, så hører vi meget gerne fra dig!